چگونه یک کانال در آپارات‌ بسازیم؟

ساختن کانال آپارات چگونه است؟ این سوالی است که اغلب بازدیدکنندگان آپارات و کاربران جدید از ما می‌پرسند. پس از صعود آپارات به جمع ۵۰ سایت برتر جهان، بدیهی است که افراد و شرکت‌های مختلفی علاقه‌مند به حضور در این فضا و استفاده از امکانات آپارات هستند.

در ادامه مطلب به شما توضیح می‌دهیم که چگونه به راحتی یک کانال آپارات بسازید؛ و فرآیند تولید محتوای ویدیویی‌تان را آغاز کنید. همچنین در انتهای مطلب می‌توانید ویدیوی آموزشی مربوط به این مورد را هم مشاهده کنید.

مراحل ساختن یک کانال در آپارات
۱- وارد سایت Aparat.com شوید.

۲- از سمت چپ بالای صفحه، گزینه‌ی ثبت‌نام را انتخاب کنید.

۳- در کادر اولی آدرس ایمیل خود را وارد کنید؛ و در کادر پایینی کدی که به صورت کمی ناخوانا نوشته شده را وارد کنید. حالا ارسال اطلاعات را انتخاب نمایید.

۴- حالا به ایمیل خود که آدرس آن را در کادر وارد کرده بودید، مراجعه کرده و وارد ایمیلی شوید که از سایت آپارات برای شما ارسال شده است. داخل ایمیل عبارت «جهت ادامه ثبت نام در آپارات اینجا کلیک کنید.» به شما نمایش داده می‌شود. روی آن کلیک کنید تا به مرحله بعدی ایجاد کانال آپارات بروید.

۵- با کلیک مرحله قبلی، وارد سایت خواهید شد. در این صفحه در کادر «نام (فارسی)» نام کانالتان را بنویسید. و در کادر نام کاربری (آدرس کانال) یک نام با حروف انگلیسی برای کانالتان انتخاب کنید. توجه کنید که این نام به صورتی که در اوایل این آموزش گفته شد، به عنوان لینک اختصاصی کانال شما قرار خواهد گرفت.

۶- یک رمز عبور قوی انتخاب کنید؛ و ایمیل خود را وارد کنید. حتما روی دکمه مربوط به قوانین کلیک و متن آن را بخوانید. اگر با آن موافق بودید، جلوی آن را تیک بزنید و سپس ثبت‌نام را انتخاب کنید.

مراحل ساختن کانال تمام شد. از این به بعد شما یک کانال فعال در آپارات دارید. می‌توانید با ورود به سایت آپارات و انتخاب گزینه‌ی «ورود» وارد اکانت خود شوید؛ و ویدیوهای خود را در کانال بارگذاری کنید.

منبع: آپارات

پشتیبانی و مشاوره

اهمیت در دسترس بودن همیشگی پنل پیامک را درک میکنیم و بصورت 24/7 پاسخگو هستیم.

تلفن تماس
1304 9169 021
چت آنلاین
چت با پشتیبانی